semua orang ada kepala angin masing masing kan. saya pon. tp kalau berhemah sikit masa bercakap, masa berbincang tu, salah ke? saya cukup pantang kalau saya cakap elok elok, tapi orang cakap kat kita balik mcm kita ni hamba abdi, main tengking tengking. ape nye? hormat menghormati la tua muda pon. kalau yang tua je nak dia dihormati, abis yang muda ni? best je nak hinyak hinyak? aku dgr je org tengking, terus ah suara sebak, airmata mengalir. time tu kalau bercakap tak guna akal, bercakap guna orang tengah, syaitan. saya manusia biasa. ada waktu sempat istigfar, sabaar dalam diri, tp kdg kdg alpa. apa salahnya saling mengingatkan. kalau berbincang, kalau bercakap, motif nak salahkan orang tanpa usul periksa, nak tengking sana sini macam diri sendiri tu raja sekalian alam, tolonglah fikir, orang lain pon ada perasaan. awak tak membantu langsung. kalau pon takreti nak membantu, bagi sokongan la. susah? mahal? berat? aku takfaham la dgn sesetengah manusia. hari hari makan hati. aku penat nak layan drama murahan gini.

No comments:

Post a Comment

(: