Kau aku taksama. Kadang aku terpanggil untuk tanyakan ini 'kau bahagia hancurkan hidup orang?'


Published with Blogger-droid v2.0.3
IT TAKES MORE THAN A DAY FOR A FLOWER TO BLOOM. AND YOU CAN BE THE MOST BEAUTIFUL BLOOM OF ALL, ONLY IF YOU GIVE YOURSELF THE CHANCE TO TRY THE FERTILIZER.
Just simply talk to Him. Dia sentiasa mendengar sebab Dia Maha Mendengar. No matter how you say it. No matter when and where. No matter what. Doa itu wireless. Dan coverage dia masuk satu universe. -Hlovate
I'm physically, emotionally, and mentally exhausted. But spiritually, I believe that its getting tougher and stronger than ever. I believe He is out there watching me, helping me in His own ways as much as He could. He is The One that always being by me, when others are running away and didn't keep their forever-promises. I never felt so alone, knowing that He is always accompanying me. That belief, keeps on holding on until now. :)
Just because I've said nothing, doesn't make you eligible to say just anything. 
Assalamualaikum. Its been a long time. Dah lama tak aktif facebook, tumblr, blog, phone pon sama. I bukan sombong I bukan menjauh ke apa, I cuma tak sehat. Yang teramat. And I rasa setakat tu je yang I boleh bagitau. Those who willing to understand, will understand and those yang taknak, I takboleh paksa. :) Biarlah apa orang nak kata. I dah penat menjaga hati orang. Terlalu menjaga hati orang sampaikan hati sendiri terabai. I bukan mengungkit cuma kadang kadang I penat nak explain, nak terangkan apa apa. Just for the fact that orang selalu nak salah anggap. Hm biarlah. Cukupla terasa hati dengan orang, lagi pun I ada baca kt blog somebody, dia cakap ada nas yang cakap dosa orang yang kecil hati ni lagi besar dari dosa kecikkan hati orang. Itu menunjukkan kita tak redha dengan apa yang telah ditentu Dia. Kalau pun tade nas mengenai hal itu, kalau difikir secara logik, betul kan? Tapelah. Orang suka bercakap, biarkan mereka bercakap. Orang suka menghakimi, biarkan mereka menghakimi. Semua orang tak punya hati yang sama untuk dikongsi, duka yang sama untuk dilalui, suka yang sama untuk dirasai. Biasalah. You can't expect everything will be just the way you wish it's going to kan? :)

Enough about me. 


Takziah bb for your lost. I know she meant a lot to you, tapi Allah lebih sayangkan dia. I betul betul berharap I ada waktu tu, but I couldn't. I cuba nak drive tp I termuntah in a car afterwards. I am terribly sorry. InshaAllah I kesana kita sama sama bacakan yassin untuk arwah ye b? Love you, as always. :*


I harap semua orang bahagia. Tak melalui benda-benda yang tak elok. Kalau ada yang sakit hati dengan I sebab being anonymous or invisible during past weeks, I minta maaf. Its beyond my control. :)

Exams are now officially over. Now i can start thinking the way i always did. Its not a very happy new year to start with. But i will try to make it way through the end, the best year. For now.


P/s: i miss everyone. :(


Published with Blogger-droid v2.0.3